Saturday 27 October 2012

Dora Faix csodalatos munkai

 Bar elmondhatnam ,hogy en keszitettem ezt de sajnos nem en kovettem el:)
Egyszer volt hol nem volt meg az Operencias tengeren is innen volt egyszer egy tunderi kedves fiatal par.
Mindketten nagyon tehetseges ,elettel teli  emberke volt.
Kaptunk nehany egyedi ajandekot toluk amiket en a mai napig is szeretettel orzok.
Szetvaltak utjaink es mar sok sok ev eltelt azota ,hogy nem hallottam feloluk amikor egyszercsak eszembe jutott,hogy utananezek vajon  mi van veluk ,mert roppant igeretes kivalo tehetsegnek tartottam oket.
Facebook-ot megkerdeztem ismerik-e oket es ratalaltam Dorara.
Tegyetek egy kirandulast a blogjan ,erdemes:)

7 comments:

  1. Ó de csodálatos ez a kép! Szerintem fantasztikus tehetség!

    ReplyDelete
  2. Tényleg szuper dolgai vannak! Fel is iratkoztam hozzá!!!

    ReplyDelete
  3. Szia Emő!
    Hát én is nagyon köszönöm, hogy ajánlottál!!! És a kedves bemutató szavakat! Neked is sok szép alkotó, elmerülős órákat, napokat kívánok!! Puszi!

    ReplyDelete
  4. Hola un hermoso dibujo, ire al enlace , besos

    ReplyDelete
  5. Dóra valóban csodálatos, örülök, hogy ajánlottad őt!

    ReplyDelete