Wednesday 23 November 2011

Hilfe :)

Szoval , nem akartam nyilvanosan  segitseget kerni ,mert azt hittem ,hogy meg tudom oldani a gordiuszi csomot.
Megkertek engem ,hogy keszitsek valakinek egy ekszert. Ezzel nincs is semmi baj , a baj ott kezdodik hogy meg eletemben nem lattam fej pantot kozelrol es igy elkepzelesem sincs  hogy mikeppen  is keszul egy fejpant.
Azt mar tudom ,hogy himzett lesz es hogy a hatulja finom  puhe borrel lesz megcsinalva hogy ne csuszkaljon  stb .A himzes sem egy nagy dolog  tehat amiatt sem aggodom.
Amit viszont nem tudok az hogy mikeppen nez ki egy  fej pant, milyen  a haj alatti  resze ami ugyebar nincs kihimezve.
Ha van valami otletetek kerlek  irjatok  meg nekem.
Emailben megsugom ,hogy kirol van szo , nem szeretnem hogy ido elott megtudja az illeto  hogy ajandek keszul neki.

Jo fuzogetest mindenkinek :)
Amy

5 comments:

  1. Hú, hát szerintem egyszerű bőr a háta esetleg valamilyen szövet anyag. Egyébként én sem készítettem még fejpántot, úgyhogy biztosan nem tudok mondani sajna!:(

    ReplyDelete
  2. Hűha, jó kérdés. Én valami gumis anyagot tudnék elkészülni, hogy le tudja húzni a nyakába, aztán a haját hátratolva visszahúzni. A gumi engedi a mozgatást, aztán meg a helyén tartja. Persze lehet, hogy tévedek...

    ReplyDelete
  3. Fogas kérdés...lehet nem is a legmegfelelőbb
    az ajánlat...ha bőr lesz...akkor akár egy vékony
    bőrszállal is meg lehetne hátul kötni...de talán a gumis a jobb!

    ReplyDelete
  4. Talán egy színben passzoló szalaggal, amit esetleg az általad készített rész alatt átvezetsz.

    ReplyDelete
  5. Koszi lanyok az otleteket.Azt hiszem mostmar nem felek nekivagni a nagy feladatnak :)

    ReplyDelete